Verzend- en Betalingsbeleid
Verzendbeleid – Noara Co
Laatst bijgewerkt: 23-11-2025
Bij Noara Co doen we ons best om jouw bestelling zo snel en soepel mogelijk bij je thuis te krijgen. Op deze pagina leggen we uit hoe wij omgaan met verwerking, verzending en levertijden.
1. Verwerking van bestellingen
-
Bestellingen worden doorgaans binnen 24–48 uur na bevestiging verwerkt.
-
Zodra je bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je een bevestigingsmail met – indien beschikbaar – een track & trace-code.
Let op: bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden geplaatst, worden de volgende werkdag verwerkt.
2. Levertijden
Na verzending bedraagt de gemiddelde levertijd meestal tussen de 5 en 14 werkdagen. De exacte levertijd kan variëren door onder andere:
-
Drukke periodes (zoals feestdagen en sale),
-
Weersomstandigheden,
-
Eventuele douanecontroles bij internationale zendingen.
De vermelde levertijden zijn een schatting en kunnen niet altijd worden gegarandeerd.
3. Verzendkosten
Noara Co streeft ernaar de winkelervaring zo toegankelijk mogelijk te maken.
-
Verzendkosten: [vul hier jouw beleid in, bijv.: “Wij bieden gratis verzending op alle bestellingen” of “Verzendkosten worden automatisch berekend bij het afrekenen.”]
Pas dit aan zoals jij het écht wilt hebben.
4. Verzendmethode & herkomst
-
Bestellingen worden rechtstreeks verzonden vanaf onze (internationale) leveranciers en logistieke partners.
-
Deze werkwijze helpt ons om efficiënt te werken en ervoor te zorgen dat jij toegang hebt tot een zorgvuldig geselecteerd assortiment.
5. Track & Trace
Wanneer je bestelling is verzonden:
-
Ontvang je een e-mail met jouw trackinginformatie (indien beschikbaar).
-
Je kunt hiermee de status van je pakket volgen via de website van de betreffende vervoerder.
Heb je geen track & trace ontvangen, maar de geschatte levertijd is voorbij? Neem dan contact met ons op via support@noaraco.com.
6. Onjuiste adresgegevens
Controleer altijd goed of je adres correct is ingevoerd bij het afrekenen.
-
Noara Co is niet aansprakelijk voor bestellingen die niet geleverd kunnen worden door foutief opgegeven adresgegevens.
-
Indien een pakket retour komt door een verkeerd of incompleet adres, kunnen er extra verzendkosten in rekening worden gebracht voor een herverzending.
7. Vertragingen & overmacht
Hoewel we samen met onze verzendpartners ons uiterste best doen om je pakket op tijd te leveren, kunnen er omstandigheden zijn die buiten onze macht liggen, zoals:
-
Douaneprocedures,
-
Stakingen of logistieke problemen,
-
Extreme weersomstandigheden,
-
Overmacht (force majeure).
Noara Co kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen die hierdoor ontstaan, maar we helpen je natuurlijk graag om samen een oplossing te vinden.
8. Vragen over verzending
Heb je een vraag over de verzending of de status van jouw bestelling?
Neem gerust contact met ons op via:
📧 support@noaraco.com
Retour-, restitutie- & betalingsbeleid – Noara Co
1. Algemeen
2. Retourvoorwaarden
Je kunt (een deel van) je bestelling retourneren als je voldoet aan de onderstaande voorwaarden:
3. Artikelen die niet kunnen worden geretourneerd
De volgende artikelen komen in principe niet in aanmerking voor retournering of terugbetaling:
4. Defect of verkeerd artikel ontvangen
Heb je een defect product ontvangen of een artikel dat niet overeenkomt met je bestelling?
5. Retourkosten
6. Hoe een retour aan te melden
Volg onderstaande stappen om een retour in gang te zetten:
7. Verwerking van retouren & terugbetalingen
8. Ruilen
Op dit moment werken we in de meeste gevallen niet met directe ruilingen.
Dit zorgt ervoor dat je snel duidelijkheid hebt en het gewenste artikel alsnog kunt bestellen.
9. Betalingsbeleid
Geaccepteerde betaalmethoden
Het exacte aanbod kan per land en moment verschillen.
Veilig betalen
Belastingen en invoerrechten
10. Vragen over retouren of betalingen
Heb je vragen over je retour, terugbetaling of betaling?
Neem dan gerust contact op:
📧 support@noaraco.com